مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-25سياسي

تاکید رییس قوه قضاییه دردستورالعمل اخیر هوشمندانه و نظارتی است


عقیل فاضل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: در واقع تدوین این دستورالعمل تأکید ونظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی است به طوری که هر ترک فعلی حاصل بی توجهی و عدم رعایت مقررات و قوانین مربوطه .

- یک حقوقدان با اشاره به دستورالعمل اخیر رییس قوه قضاییه درباره نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن گفت: تاکید رییس قوه قضاییه دردستورالعمل اخیر هوشمندانه و نظارتی است.

عقیل فاضل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: در واقع تدوین این دستورالعمل تأکید ونظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی است به طوری که هر ترک فعلی حاصل بی توجهی و عدم رعایت مقررات و قوانین مربوطه می باشد که نتیجه زیان بار آن نیز تضییع حقوق عمومی و خسارت به اموال و منافع عمومی است.

این حقوقدان اضافه کرد: در واقع تدوین این دستورالعمل تاکید ریاست قوه قضاییه بر اجرای صحیح قوانین و احیای حقوق عامه است که مسئول اجرای این دستورالعمل نیز سازمان های تابعه قوه قضاییه می باشند که در واقع همان ناظرین و مجریان قوانین و مقررات کشور هستند از این رو این تاکید ریاست محترم قوه قضاییه بسیار هوشمندانه ونظارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس قوه قضاییه دردستورالعمل اخیر هوشمندانه و نظارتی است

تاکید رییس قوه قضاییه دردستورالعمل اخیر هوشمندانه و نظارتی است