مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-25پزشكي

ناقلین خاموش کرونا، نگرانی اصلی وزارت بهداشت


معاون درمان وزیر بهداشت و درمان گفت: نگرانی اصلی ما روی افراد بدون علامت یا با علایم خفیف بیماری است که خواهشمندیم این افراد به مراکز 16 ساعته درمانی مراجعه کنند تا به موقع شناسایی و ایزوله شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر قاسم جان‌بابایی امروز یکشنبه چهارم آبان‌ماه در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در چند روز اخیر روند ابتلای به کرونا در استان کرمان رو به افزایش بوده است لذا برای بررسی وضعیت استان به این منطقه سفر کردم.

وی با ابراز تاسف از روند افزایشی تعداد مبتلایان به کووید 19 در استان کرمان عنوان کرد: در مردادماه امسال،پیک دوم شیوع ویروس کرونا را در استان کرمان تجربه کردیم که بیشتر مبتلایان مربوط به شهرهای کرمان و جیرفت بودند اما در چند روز اخیر علاوه بر کرمان، در شهرستان های سیرجان و رفسنجان نیز تعداد مبتلایان به کووید 19 رو به افزایش است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: میزان بیماران سرپایی مبتلا به کووید 19 در استان کرمان زیاد بوده و همچنین تعداد بیماران با حال عمومی بد نیز در این استان افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز داروی مشخصی برای درمان این بیماری کشف نشده و در نتیجه تنها راه ممکن برای پیشگیری از ابتلا به این وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقلین خاموش کرونا، نگرانی اصلی وزارت بهداشت

ناقلین خاموش کرونا، نگرانی اصلی وزارت بهداشت