مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-25بين الملل

رایزنی فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با «ولید المعلم»


فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره مسایل مهم سوریه از جمله وضعیت اقتصادی، کمیته بررسی قانون اساسی و پرونده آوارگان رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گیر پدرسون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه و هیأت همراه امروز (یکشنبه) با ولید المعلم وزیر خارجه این کشور دیدار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه افزوده است.

المعلم و پدرسون در اشاره به کمیته بررسی قانون اساسی سوریه نیز بر اهمیت موفقیت این کمیته تاکید کردند و افزودند، این امر مستلزم تعهد به اقدامات مورد توافق بویژه عدم مداخله خارجی در کار این کمیته و نیز عدم تعیین جدول زمانی برای آن از خارج است.

وزیر خارجه سوریه در همین زمینه تأکید کرد که این کمیته از ابتدای تشکیل و آغاز به کار رییس خودش بوده (اختیارش در دست خودش بوده) است.

ولید المعلم در ادامه جزییات قصد سوریه برای برگزاری کنفرانس بین المللی ویژه آوارگان در یازدهم و دوازدهم نوامبر را تشریح و از نقش غرب در سنگ اندازی برای بازگشت آوارگان سوریه به بهانه های واهی انتقاد کرد.

وی افزود، این سنگ اندازی ها در یک پرونده صرفا انسانی، سیاسی است و می خواهند از این پرونده به عنوان برگی در اجرای دستورکارهای سیاسی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با «ولید المعلم»

رایزنی فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با «ولید المعلم»