مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-25سياسي

فعالیت مبلغان زن مصری برای رویارویی با افکار افراطی


وزارت اوقاف مصر در تجربه ای جدید از مبلغان زن مصری که دوره آموزشی را گذرانده اند برای رویارویی با افکار افراطی استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانم های مبلغ در مساجد حضور داشتند و تلاش می کردند افکار و اندیشه ها و اعمالی که بواسطه مفاهیم و برداشت های اشتباه از اسلام در بین خانم ها رواج یافته را اصلاح نمایند.

در همین راستا وفاء عبدالسلام از دیگر مبلغان وزارت اوقاف گفت: این سلسله نشست ها و سخنرانی ها در تغیر فکر و اندیشه مبلغان مفید بود زیرا مفاهیم و برداشت های غلط از متون را تصحیح نمود و مبلغان یاد گرفتند چگونه با گروه های مختلف خانم ها تعامل داشته باشند تا بتوانند مفاهیم غلطی را که در اذهان آنها شکل گرفته اصلاح نمایند.

وی موضوع ختنه دختران، ازدواج آنها در سنین پایین و تنظیم خانواده را از مهمترین موضوعات اجتماعی و دینی مرتبط با خانم های مصری بر شمرد که باید در باره آنها آگاهی بخشی لازم انجام گیرد.

وی در پایان افزود: وزارت اوقاف از طریق شورای ملی زنان با ارباب کلیسا نیز هماهنگی نموده تا همکاری هایی بین راهبه ها و مبلغان خانم اوقاف، در بخش اخلاقیات مشترک دو دین اسلام و مسیحیت انجام شود طبیعی است که این همکاری در حوزه اخلاقیات مشترک به تحکیم وحدت ملی داخل جامعه مصری کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مبلغان زن مصری برای رویارویی با افکار افراطی

فعالیت مبلغان زن مصری برای رویارویی با افکار افراطی