مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-25سياسي

واعظی: بیانات رهبری فصل الخطاب است


رییس دفتر رییس جمهور با قدردانی از حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت، فرمایش های ایشان را فصل الخطاب دولت و همه گروه های سیاسی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود واعظی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت حفظ حرمت و جایگاه رییس‌جمهور و دولت، گفت: بیانات معظم‌له مثل همیشه بسیار روشنگر، صریح و راهگشا بود.

با توجه به اینکه متاسفانه فضای توهین و هتک حرمت دولت و شخص رییس‌جمهور در سکوت و انفعال مراجع مسئول در حال باب شدن بود، بیانات ایشان بسیار بموقع بود و از رویه شدن این رفتار ناصواب جلوگیری کرد.

وی افزود: اگرچه خطاب مستقیم رهبر انقلاب اسلامی در بیانات روز گذشته به هتاکان و توهین‌کنندگان به رییس‌جمهور بود،‌ اما در حقیقت تذکر ایشان، فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است تا در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت و انسجام محتاج است،‌ ذهن مردم را با حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد نیازاریم و در مسیر اداره کشور – که این روزها به دلیل ابتلاء به بحران کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه، دشوارتر از همیشه است- اخلال ایجاد نکنیم.

رییس دفتر رییس‌جمهور اداره کشور در شرایط بسیار دشوار فعلی را نیازمند مشارکت و یاری همه ارکان و نیروها دانست و ابراز امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: بیانات رهبری فصل الخطاب است

واعظی: بیانات رهبری فصل الخطاب است