مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-25ورزشي

فعالیت برخی مشاغل و اجتماعات در قم ممنوع اعلام شد


براساس مصوبه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا برخی فعالیتها و مشاغل برای چهارمین هفته ممنوع اعلام شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پنجاه و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم ضمن تاکید بر تداوم آموزش غیرحضوری و تعطیلی همه مهدکودک های عادی و قرآنی از ممنوعیت برگزاری هر نوع همایش جلسه، مراسم، تجمع و مجمع و … خبر داد و افزود: فعالیت اغذیه فروشی ها، رستوران ها، تالارها، کبابی ها، کافی شاپ، آبمیوه فروشی ها با بیش از یک سوم ظرفیت ممنوع است.

تعطیلی کلیه قلیان سراها، فعالیت استخرهای شنا و کلیه فعالیت های ورزشی پربرخورد مثل کشتی و جودو از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

گفتنی است بر اساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری در استان های مختلف مشخص شده و مطابق آن رنگ برای فعالیت چهار گروه شغلی در آن استان ها تصمیم گیری می شود.

به عنوان مثال در شرایط سفید هر چهار گروه فعالیت دارند، در شرایط نارنجی گروه سه از فعالیت منع شده است، در شرایط زرد فعالیت گروه چهار ممنوع شده و در شرایط قرمز تنها گروه یک امکان فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برخی مشاغل و اجتماعات در قم ممنوع اعلام شد

فعالیت برخی مشاغل و اجتماعات در قم ممنوع اعلام شد