مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-25اقتصادي

آغاز طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه از مراکز عرضه در سیستان و بلوچستان


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و باوچستان از آغاز طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه موجود در سطح عرضه از دوم آبان ماه سالجاری خبر داد.

- محمد قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در رابطه با اجرای دستورالعملهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه موجود در سطح عرضه  از دوم  آبان ماه سالجاری در سطح استان آغاز گردیده است.

وی ادامه داد:  مقرر شده تا در اجرای این طرح  اتاق اصناف با همکاری  اتحادیه صنف لوازم خانگی در مرکز استان و شهرستانها از طریق  اطلاع رسانی  به اعضاء در خصوص ثبت لوازم خانگی موجود در سامانه جامع تجارت  اطلاع رسانی و اقدام نمایند  و فروشندگان لوازم خانگی نسبت به ثبت اقلام در سامانه جامع تجارت  فعالیت نمایند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای  این طرح  در فضای مجازی  ، پلیس فتا در رابطه  با شناسایی  و معرفی فروشندگانی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالا قاچاق می نمایند با سازمان صنعت ، معدن و تجارت همکاری  نماید.

  وی  ادامه داد: این  طرح نظارتی با مشارکت و همکار ی سازمان صمت ، تعزیرات  حکومتی ، پلیس فتا ،  بازرسی اصناف   اتحادیه مربوطه با محوریت فرمانداری آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه از مراکز عرضه در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه از مراکز عرضه در سیستان و بلوچستان