مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-25فرهنگي

پخش 4 فیلم تئاتر جدید در سایت نمایش نت


از هفته اول آبان ماه چهار فیلم تئاتر جدید در سایت نمایش نت بارگزاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم تئاترهای جدید اول آبان ماه در نمایش نت شامل دوشنبه 5 آبان از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر خارجی با زیرنویس فارسی همسران سرخوش ویندزور The Merry Wives of Windsor ، نویسنده : ویلیام شکسپیر   کارگردان : کریستوفر لاسکومب  Christopher Luscombe.

فیلم تئاتر همسران سرخوش ویندزور ، دوشیزه فورد و دوشیزه پیج هر دو عاشق شوالیه چاقی به نام جان فالستف شده اند و او تصمیم می گیرد هر دوی آنها را به دلیل زیبایی و ثروت همسرانشان، فریب دهد.

اما این دو دوشیزه ی عیاش، بر علیه او با یکدیگر متحد شده و از او با یک سبد لباس چرک بدبو و مجموعه ای از کارهای تحقیرآمیز، انتقام می گیرند.

سه شنبه 6 آبان از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر خداحافظی نکن  کارگردان : مسعود طیبی، دو خواهر با مشکلات فراوان تنها با هم در یک خانه زندگی می کنند ولی این داستان با ورود مردی به زندگی آنان، وارد فضای جدیدی می شود و.

  نسیم ادبی، نسرین نصرتی، حسام منظور به ایفای نقش می پردازند.

   از دیگر عوامل این فیلم تئاتر : منشی صحنه: مهتاب پناهی / مدیر تولید و برنامه ریز: محمد قدس / طراح لباس: پریندخت عابدین نژاد / طراح صحنه: غلامرضا صفرزاده چهارشنبه 7 آبان از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر خارجی بازیرنویس فارسی مدآ  Medea،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 4 فیلم تئاتر جدید در سایت نمایش نت

پخش 4 فیلم تئاتر جدید در سایت نمایش نت