مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 02:202020-10-24اقتصادي

اجرای 22 میلیارد تومان پروژه در حوزه فضای سبز شهر اصفهان


معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در ماه جاری حدود 22 میلیارد پروژه فعال در حوزه پارک و فضای سبز شهری و سرویس بهداشتی و آب نما در مناطق مختلف شهری در حال احداث و یا ساماندهی است.

- ایرج مظفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر توجه به نیازهای رفاهی شهری شهروندان اظهار داشت: در ماه جاری حدود 22 میلیارد پروژه فعال در حوزه پارک و فضای سبز شهری و سرویس بهداشتی و آب نما در مناطق مختلف شهری در حال احداث و یا ساماندهی است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان بر ضرورت توجه به پروژه های کوچک و متوسط فضای سبز و سرویس های خدماتی شهری در کنار پروژه های بزرگ و ابر پروژه ها برای رفاه و آسایش شهروندان تأکید کرد و افزود: توجه به پروژه های زیرساختی کلان شهری و ابر پروژه ها نباید شهرداری را از وظایف بنیادین خود که رفع نیازهای ضروری مردم به فضای سبز و سرویس های خدماتی و بهداشتی است غافل کند و از طرفی وجود این زیرساخت ها که با مبالغ کم قابل احداث و ساماندهی است، برای شهر توریستی مثل اصفهان بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های ساماندهی پارک شهری لاله، احداث پارک در محدوده خیابان قائمیه، سامان دهی مادی نیاصرم، اجرای روشنایی رفوژ میانی شهرک ولی عصر (عج)، تقویت فضای سبز میدان امام علی(ع)، ساماندهی حاشیه پارک فروردین و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 22 میلیارد تومان پروژه در حوزه فضای سبز شهر اصفهان

اجرای 22 میلیارد تومان پروژه در حوزه فضای سبز شهر اصفهان