مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-24سياسي

سیر صعودی کرونا در استان اردبیل/ تفویض اختیار به فرمانداران برای مدیریت کرونا


آخرین وضعیت کرونا در استان سیر صعودی را طی می کند و فرمانداران می توانند برای کنترل و مدیریت کرونا بر حسب وضعیت شهر خود می توانند تصمیم گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه ستاد مدیریت در اکثر شهرهای استان اردبیل همچنان قرمز بوده و رعایت پروتکل بهداشتی بیش از پیش توصیه می شود چرا که سلامت مردم برای ما از همه چیز مهمتر است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه علاوه بر تامین امنیت و سلامت مردم باید به فکر اقتصاد و رفاه آنها نیز باشیم بیان کرد: کارکنان دولت و مسؤولان باید بیش از هر شهروند دیگری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که متاسفانه گاهی مواقع با کم توجهی از حساسیت موضوع کاسته می شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم به صورت شفاف می تواند در امر خدمات دهی یاری گر کادر درمانی باشد تصریح کرد: مردم باید از وضعیت اسف بار این ویروس منحوس مطلع شده و تذکرات لازم نیز به آنها داده شود و همچنین مقابله با شرایط عادی سازی در بحث کرونا باید از ادارات شروع شود.

  بهنام جو با اشاره به اینکه این ویروس و انتقال آن با کسی شوخی ندارد و همه در یک کشتی نشسته ایم، گفت: با سوراخ شدن و یا غرق یک کشتی همه دچار مشکل می شوند بنابرین با تدبیر و رفتار منطقی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی کرونا در استان اردبیل/ تفویض اختیار به فرمانداران برای مدیریت کرونا

سیر صعودی کرونا در استان اردبیل/ تفویض اختیار به فرمانداران برای مدیریت کرونا