مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-24بين الملل

حزب الله عراق، سازش سودان با رژیم تل آویو را خیانت به فلسطین دانست


گروه مقاومت حزب الله عراق، توافق سودان با رژیم تل آویو را خیانت به فلسطین و آرمان آن دانست و گفت که تصمیمات حکومت های عربی واقعیت را تغییر نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گردان های حزب الله لبنان اقدام سودان در توافق با رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

حزب الله عراق شنبه شب در بیانیه در واکنش به توافق دیروز خارطوم و تل آویو گفت: گام هایی که دولت مزدور سودان و دولت های عربی در خلیج [فارس] برداشته اند خیانت به مردم فلسطین است .

حزب الله عراق این گونه اقدامات را اسفبار دانست و گفت که چنین گام هایی هرگز واقعیت را تغییر نخواهد داد و ملت های این حکومت ها هستند که در قضیه فلسطین فصل الخطاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، گردان های حزب الله تأکید کرد که انسان های شریف و آزاده، هرچقدر هم که قربانی های زیادی در راه آرمان فلسطین داده شود، آن را رها نخواهند کرد.

مقامات سودان، رییس جمهور را تروریستی اعلام کند.

سودان بعد از امارات و بحرین سومین کشوری است که دست به عادی سازی با رژیم اشغالگر قدس زده است.

مقامات بلند پایه صهیونیست از جمله رییس موساد و افراد صهیونیست نزدیک به ولی عهد سعودی نیز طی این مدت گفته اند که عربستان سعودی نیز تمایل به عادی سازی روابط با تل آویو دارد، ولی از پیامده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق، سازش سودان با رژیم تل آویو را خیانت به فلسطین دانست

حزب الله عراق، سازش سودان با رژیم تل آویو را خیانت به فلسطین دانست