مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-24حوادث

کشف کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در بندرعباس


▪️فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که با استفاده از شیوه های متقلبانه و در قالب قراردادهای سرمایه گذاری، 600 میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس بندرعباس دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیق جامع از مالباختگان مشخص شد فردی به نام اسماعیل با معرفی خود به عنوان مدیر عامل یک شرکت تجاری معلوم در شهرستان بندرعباس و تاجر صادر کننده میگو و وارد کننده لاستیک با دادن وعده های کاذب و ایجاد تبلیغات گسترده در فضای مجازی، کلاهبرداری کرده است.

فرمانده پلیس هرمزگان اضافه کرد: طی تحقیقات مشخص شد متهم با استفاده از شیوه های متقلبانه و استفاده از عناوین سیاسی و دولتی و جلب اعتماد برخی از شهروندان با تنظیم قراردادهای سرمایه گذاری، مجموعا 600 میلیارد تومان از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است.

به گفته ی سردار جعفری، با توجه به احتمال فرار متهم از کشور ضمن هماهنگی با مقام قضایی، این متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از محل تعداد زیادی اسناد، مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در بندرعباس

کشف کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در بندرعباس