مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:152020-10-24پزشكي

46 بیمار کرونایی در بیمارستان مسجدسلیمان بستری هستند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر 46 بیمار از سه شهر مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در بیمارستان 22 بهمن بستری هستند.

- شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت حاد کووید19 در مسجدسلیمان از همشهریان تقاضا داریم برای قطع زنجیره انتقال ویروس در این شهرستان برگزاری مراسمات عزا و حضور در قبرستان ها است که متاسفانه مردم متوجه وخامت اوضاع نشده اند، شرایط به نوعی است که در حال حاضر یک جوان 28 ساله در وضعیت حاد بیماری و در بیمارستان بستری است همچنین سایر اعضای خانواده نیز به دلیل رفت وآمدهای خانوادگی مبتلا به ویروس شدند.

شمی پور گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مسجدسلیمان و تعطیلی مدارس احتمال مسافرت به این شهرستان بسیار بالاست که باید در این رابطه چاره اندیشی شود، همچنین تمامی ادارات خصوصا ادارات پر تردد و بانک ها باید به صورت روزانه ضدعفونی و مدیران ادارات از حضور ارباب رجوع بدون ماسک با جدیت جلوگیری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان عنوان کرد: در حال حاضر 46 بیمار از سه شهر مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در بیمارستان 22 بهمن بستری هستند و کادر بهداشت و درمان بسیار خسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 بیمار کرونایی در بیمارستان مسجدسلیمان بستری هستند

46 بیمار کرونایی در بیمارستان مسجدسلیمان بستری هستند