مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:152020-10-24اجتماعي

تا رفع مشکل اینترنت منطقه بلوکات حق بازگشت به رشت را ندارید


در پی انتشار تصویری از دانش آموزان منطقه بلوکات رودبار آذری جهرمی وزیر ارتباطات با مدیرکل ارتباطات گیلان تماس و خواستار حضور میدانی و حل مشکل اینترنت این منطقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز انتشار تصویری از تعدادی دانش آموزان یکی از روستاهای شهرستان رودبار که برای استفاده از اینترنت بروی جدول کنار خیابان نشسته بودند وزیر ارتباطات با مدیرکل ارتباطات گیلان تماس و از وی خواست تا شخصاً در این منطقه حاضر و تار رفع نشدن مشکل به مرکز استان باز نگردد.

گفتنی است مدیرکل ارتباطات و مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به وجود مشکل اینترنت در منطقه بلوکات شهرستان رودبار اذعان داشته اند.

در همین رابطه فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: وضعیت پوشش اینترنت در روستای برابور در منطقه شهرستان رودبار در حال بررسی است.

محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز با بیان اینکه این روستا یک مدرسه با 16 دانش آموز دارد، گفت: با توجه به عدم پوشش مناسب اینترنت در این منطقه کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.

همچنین رحمتی انتشار این تصویر را شیطنت یکی از دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: این دانش آموز با هماهنگی همکلاسی ها خود اقدام به تهیه و انتشار این عکس کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا رفع مشکل اینترنت منطقه بلوکات حق بازگشت به رشت را ندارید

تا رفع مشکل اینترنت منطقه بلوکات حق بازگشت به رشت را ندارید