مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-24دانش

دانشجویان از ترم آینده دارای کارنامه فرهنگی می شوند


مدیر کل فرهنگی وزارت علوم از صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه ها خبرداد و گفت: امیدواریم از ابتدای ترم آینده بتوانیم به روش جامعی در این باره برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود ندارد و همه فعالیت های آموزشی و فرهنگی در بستر فضای مجازی انجام می شود، هر اندازه بتوانیم حضور دانشجویان در کانون دانشگاه ها را فعال تر کنیم می توانیم کمک کنیم مسئولیت پذیری دانشجویان را ادامه دار و تقویت کنیم.

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم گفت: برنامه ها و فعالیت هایی که از این طریق در دانشگاه ها دنبال می شود اثر بخشی بیشتری خواهد داشت و در نتیجه موجب تقویت باورهای مثبت و اصلاح هنجارها و خلقیات خواهد شد.

بنابراین باید از ظرفیت هنر در دانشگاه ها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: جشنواره فوق یکی از برنامه های مهم و اثربخش جهت مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در تولید آثار فاخر و و ارزشمند در حوزه اجتماعی باشد و ثمره آن می تواند دانش جمعی دانشجویان در حوزه مسائل اجتماعی جامعه باشد که کلیت آن بیانگر مسئولیت اجتماعی دانشگاه در شرایط خطیر کنونی است.

عسکری همچنین از برنامه وزارت علوم برای صدور کارنامه فرهنگی به دانشجویان خبر داد و گفت: این موضوع در دبیرخانه مناطق 10 گانه به صورت دستور جلسه ابلاغ شده و در حال پیگیری هستیم و امیداریم در ابتدای ترم آینده بتوانیم به روش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان از ترم آینده دارای کارنامه فرهنگی می شوند

دانشجویان از ترم آینده دارای کارنامه فرهنگی می شوند