مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24سياسي

جزییات ممنوعیت صید ترال فانوس ماهیان


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از امضاء توافق نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت دوساله صید ترال فانوس ماهیان از اول آذر ماه خبر داد و گفت: طبق مجوزها قرار بود صید ترال فانوس ماهی در آب‌های عمیق بالای 12 مایلی در اعماق بالای 150 متر با استفاده از تور ترال میان آبی باشد ولی با استفاده از مجوزهای صید فانوس ماهی و به اسم این صید و سوء استفاده از این مجوز، به آب‌های ساحلی زیر 12 مایل تجاوز نموده و به صورت غیر مجاز و به طور گسترده طی 10 سال اخیر اقدام به صید غیر مجاز و مخرب ترال کف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس چندی پیش از ممنوعیت صید ترال از اول آذرماه به مدت 2 سال خبر داد.

رییس سازمان شیلات کشور نیز در بک برنامه تلویزیونی از توقف ترال‌های فانوس ماهیان خبر داد و اعلام کرد که این توقف به منظور به روزرسانی مطالعات و ارزیابی ذخایر آبزیان و اتخاذ تصمیم براساس مطالعات جدید است و ممنوعیت صید ترال فانوس ماهیان تا پایان زمان تحقیقات که حداکثر 2 سال است، ادامه خواهد داشت.

سمیه رفیعی در همین مورد در صفحه رسمی توییترش مطلبی تفصیلی با عنوان «توضیح درباره یک تفاهم و تصمیم تاریخی» منتشر کرد و نوشت:« از آنجا که برای تعدادی از فعالان محیط زیستی سوالاتی در خصوص ممنوعیت صید ترال به وجود آمده، لازم می‌دانم نکاتی را عرض ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ممنوعیت صید ترال فانوس ماهیان

جزییات ممنوعیت صید ترال فانوس ماهیان