مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-24پزشكي

جایگزین های مناسب واکسن آنفلوانزا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر رضایی پور، متخصص طب سنتی اظهار داشت: به افراد توصیه می شود به جای اضطراب زیاد و تزریق بیهوده واکسن آنفلوانزا، - سبک زندگی درست، تغذیه مناسب و تقویت بدن و همچنین دوری از اضطراب منجر به سلامتی میشود و دیگر نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر رضایی پور، متخصص طب سنتی اظهار داشت: به افراد توصیه می شود به جای اضطراب زیاد و تزریق بیهوده واکسن آنفلوانزا، موارد دیگری را برای تقویت قوای بدن و حفظ سلامتی، مدنظر قرار دهید، چراکه سبک زندگی درست، ایمنی غذایی و آرامش، سلامت فردی و اجتماعی را به ارمغان می آورد.

وی افزود: اصلاح الگوی خواب یکی از این روش ها است به طوری که بهترین زمان خواب از حدود 11-10 شب تا حدود 6-5 صبح است.

این متخصص طب سنتی اظهار داشت: انجام ورزش هوازی انفرادی ، صبح اول وقت یا پیش از غروب در روز، دوری از اضطراب و دل شوره بیهوده، اندوه و تنش عصبی، خشم و افکار منفی، مصرف نان برشته سبوس دار، کره و مربا های انجیر، سیب، به، بالنگ، شقاقل یا عسل در وعده صبحانه نیز توصیه می شود.

وی گفت: استفاده از آب لیموترش در وعده های غذایی به عنوان چاشنی و همچنین جعفری، ریحان و نعنا در کنار غذا، افزودن پیاز و سیر به خورش ها و سوپ در وعده های غذایی مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین های مناسب واکسن آنفلوانزا

جایگزین های مناسب واکسن آنفلوانزا