مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-24اجتماعي

تشدید نظارت بر پساب غسالخانه هایی که متوفیان کرونا را می شویند


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: تمام پساب های مربوط به غسالخانه های شست و شوی متوفیان کرونا مدیریت می شود و هیچ گزارشی از آلودگی در این زمینه نداشتیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: تمام پساب های مربوط به غسالخانه های شست و شوی متوفیان کرونا مدیریت می شود و هیچ گزارشی از آلودگی در این زمینه نداشتیم.

علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، از تشدید نظارت بر مدیریت پساب های مرتبط با بیماران و یا متوفیان کرونا خبر داد و افزود: پساب غسالخانه هایی که متوفیان کرونا را شست و شو می دهند به صورت کاملا بهداشتی و ایزوله مدیریت می شود و هیچ گزارشی از وجود آلودگی در این زمینه نداشتیم.

وی ادامه داد: با مدیریت خوبی که در پساب غسالخانه ها صورت گرفته هیچ گونه ورود آلودگی به منابع آبی تاکنون وجود نداشته است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیرت پساب غسالخانه ها در سراسر استان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که شست و شوی متوفیان کرونا به صورت مدیریت شده و متمرکز انجام می شود و اجازه شست و شو در مناطق مختلف داده نمی شود، مشکلی در روستاها، بخش ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر پساب غسالخانه هایی که متوفیان کرونا را می شویند

تشدید نظارت بر پساب غسالخانه هایی که متوفیان کرونا را می شویند