مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 20:252020-10-23اقتصادي

تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور با محوریت وزارت نفت


در جهت افزایش حجم تجارت خارجی کشور و بهره برداری بهتر از امکانات تولیدی داخل، در کنار روش های جاری، استفاده از روش تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور نیز با محوریت وزارت نفت گسترش خواهد یافت.

- عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام تاکید کرد که در جهت افزایش حجم تجارت خارجی کشور و بهره برداری بهتر از امکانات تولیدی داخل، در کنار روش‌های جاری، استفاده از روش تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور نیز با محوریت وزارت نفت گسترش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، همتی جمعه شب در این یادداشت خود افزود: علی رغم شیوع کرونا و تاثیر آن بر صادرات غیرنفتی و کاهش قیمت نفت و فرآورده‌های نفتی در ماه‌های ابتدایی سال، حجم تامین ارز توسط بانک مرکزی و بازار ثانویه در هفت ماهه سال، رقمی حدود 18/5 میلیارد دلار بوده است.

او ادامه داد: روند فزاینده صادرات نفت خام و فرآورده در کنار شتاب گرفتن صادرات غیرنفتی در ماه های اخیر شرایط بهتری برای تامین ارز کالاهی وارداتی ایجاد کرده است.

همتی گفت: در جهت افزایش حجم تجارت خارجی کشور و بهره برداری بهتر از امکانات تولیدی داخل، در کنار روش های جاری، استفاده از روش تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور نیز با محوریت وزارت نفت گسترش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور با محوریت وزارت نفت

تهاتر نفت با کالاهای اساسی و ضروری کشور با محوریت وزارت نفت