مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-23سياسي

مسئولان با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند


وحدت جهان اسلام در برابر استکبار یک وظیفه حیاتی است، همه از ولایت فقیه پیروی کنند.

- ایسنا/تهران باسابقه ترین امام جمعه کشور گفت: وحدت جهان اسلام در برابر استکبار یک وظیفه حیاتی است، همه از ولایت فقیه پیروی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ظهر جمعه دوم آبان ماه در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، با اشاره به قرار گرفتن در ماه ربیع الاول اظهار کرد: در این ماه چند مناسبت مهم وجود دارد ، شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر از جمله آنها است که ضمن عرض تسلیت شهادت امام عسگری علیه السلام سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله العظم را تبریک عرض می کنم.

محمودی افزود: افتخار می کنیم شیعه اهل بیت هستیم و امروز در عصر امامت آن وجود مبارک به سر می بریم ، ولی مهم آن است که همه ما خود را در محضر امام زمان بدانیم چون که اعمال ما به محضر ایشان عرضه می شود و از احوال ما باخبر هستند، این کشور هم کشور شیعه و منسوب به ایشان است لذا باید طوری زندگی کنیم که اسباب رضایت و خوشنودی آن حضرت را فراهم آوریم و دوری از گناهان و توجه به انجام واجبات دین و عبادات مایه خرسندی ایشان است.

وی بیان کرد: از جمله اهداف این انقلاب هم پیش زمینه سازی ظهور است، اگرچه دشمن تلاش می کند مانع شود اما باید با تقوا، عمل صالح و پایبندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند

مسئولان با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند