مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:512020-10-23سياسي

برخی از مسوولان ایلام برای پوشاندن تخلفات به دلالی روی آورده اند


برخی از مسوولین برای پیشگیری از اینکه جرائم ساختمانی به جیب بیت المال برود به دلالی روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس در ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام، گفت: انسان مومن در همه ابعاد فردی و اجتماعی برای خود سازی، اصلاح افراد جامعه، صداقت در گفتار و .

تلاش می کند.

وی با بیان اینکه دروغ، بزرگترین گناهی که برای برخی عادی شده است، افزود: مسوولان و مردم باید در کارهای خود صداقت داشته باشند و از دروغ گفتن پرهیز کنند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: کسانی که در داخل کشور به دنبال ارتباط با در پیش از انقلاب با تصویب کاپیتولاسیون حقی برای شهروندان ایرانی قائل نشد، اگر فردی کشته می شد هیچکس پیگیر این موضوع نبود؛ تحقیر از این موضوع بالاتر ممکن است؟ وی بیان داشت: وجود تحریم ها سبب به وجود آمدن مشکلاتی در کشور شده است، اما توانمندی های ما فراتر از این است که در مقابل مشکلات تسلیم شویم، عزت کنونی ملت با پیش از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان، افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه به اعضای کمیسیون ماده 5 و 100هشدار می دهم  که تعیین رفتار لازم است، زیرا برخی اقدامات قانونی پیش نرفته و امنیت مردم به خطر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مسوولان ایلام برای پوشاندن تخلفات به دلالی روی آورده اند

برخی از مسوولان ایلام برای پوشاندن تخلفات به دلالی روی آورده اند