مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-23اقتصادي

واکنش اتاق بازرگانی به عدم بازگشت ارز صادراتی توسط 70 کارتن خواب


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه ای به رییس اتاق خواستار بررسی صحت و سقم ادعای رییس کل بانک مرکزی در مورد عدم بازگشت ارز توسط 70 کارتن خواب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران نسبت به اظهارات عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در مورد عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات توسط 70 کارتن خواب واکنش نشان داد و با ارسال نامه ای به غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی خواستار بررسی صحت و سقم این ادعا شد.

  در نامه حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران به غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی آمده است:  جناب آقای مهندس شافعی رییس محترم اتاق ایران  با سلام،  احتراما همانطوری  که مستحضرید رییس کل بانک مرکزی هم در جلسه شورای گفت وگو و هم در مجامع دیگر به کرات فرموده اند که 70 نفر از کسانی که ارز را برنگردانده اند کارت خواب بوده اند و یا در رسانه ها مرتب از واردات 700 خودرو پورشه با استفاده از کارت بازرگانی فردی فاقد صلاحیت صحبت می شود.

  با توجه به ابهامات موجود و به منظور صیانت از نهاد اتاق پیشنهاد می گردد در صورت صلاحدید دستور فرمایند موضوع بررسی و رسیدگی لازم در خصوص صحت و سقم این گفته ها و ارائه و انتشار اطلاعات کامل و واضح به افکار عمومی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اتاق بازرگانی به عدم بازگشت ارز صادراتی توسط 70 کارتن خواب

واکنش اتاق بازرگانی به عدم بازگشت ارز صادراتی توسط 70 کارتن خواب