مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-23سياسي

درخواست امام جمعه موقت گرگان از فرمانده انتظامی گلستان


امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ارتقای امنیت موجب توسعه عدالت اجتماعی می شود از فرمانده انتظامی گلستان خواست در خصوص مزاحمت هایی که در برخی از روستاها در موقع زراعت و برداشت محصول کشاورزی ایجاد می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار کرد: عابدترین مردم کسی است که به واجبات اهمیت بدهد و اگر ما واجبات را در یک ستون قرار دهیم امور واجب فراوانی در کنار نماز و روزه داریم.

وی ادامه داد: بهترین ترین مردم کسی است که اعمال حرام را ترک کند و رعایت نکردن مقررات و قوانین و آزار و اذیت دیگران و مزاحم مردم و همسایه شدن، مصرف بی رویه جزء اعمال حرام است.

* انتقاد امام جمعه موقت گرگان از مصرف بی رویه آب برخی شهروندان امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: این شب ها در برخی از مناطق شهر آب شرب قطع می شود اما برخی در این شرایط با فشار زیاد آب شرب، خودرو و حیاط آپارتمان را می شورند که اقدام بسیار زشت و ناپسندی است.

لیوانی بیان کرد: گناه کوهی از اعمال خیر و ثواب را از بین می برد و امیدوارم همیشه ما از بیانات ائمه پند بگیریم تا سعادتمند شویم.

وی با تبریک هفته ناجا تصریح کرد: هیچ فردی از ناامنی خوشش نمی آید و همه به دنبال امنیت هستند و در کشور ما نیروی انتظامی حافظان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه موقت گرگان از فرمانده انتظامی گلستان

درخواست امام جمعه موقت گرگان از فرمانده انتظامی گلستان