مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-23اجتماعي

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری برگزار شد


رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی با رقابت 512 نفر خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی با رقابت 512 نفر خبر داد.

سیروس رضایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی در نظر داشت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو کند، اظهار کرد: استخدام در این شرکت در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و.

)، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تعداد نیروی مورد نیاز چهارمحال و بختیاری را 29 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 17 نفر را مرد و 10 نفر را زن و 2 نفر به صورت مشترک تشکیل می دهند و این تعداد نیرو در شهرهای شهرکرد، اردل و فرخ شهر مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری برگزار شد