مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-23اقتصادي

فروش ماسک بیش از 1300 تومان ممنوع


بر اساس اعلام مقامات کشوری و به دلیل اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا همزمان با آغاز فصل سرما و لزوم استفاده مداوم از ماسک، نرخ فروش ماسک برای هر عدد 1300 تومان مشخص شده است و فروش بیشتر از این مبلغ ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماسک،کالایی که این روزها بسیار مورد توجه بوده و بهترین راهی است که فعلا ما را از گرفتار شدن به ویروس کرونا ، ماسک و محلول های ضدعفونی کننده بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند و مصرفشان افزایش یافت تا جایی که مثل همیشه سروکله سودجویان پیدا شد و اقدام به احتکار این کالا کردند و مردم در خیابان ها صف کشیدند.

اما امروز پس از گذشت بیش از هشت ماه از عمر این ویروس در ایران، تا حدی استفاده از ماسک در جامعه و در میان اقشار مختلف مردم رواج پیدا کرده است اما نکته مهمی که این میان مطرح می شود نوسان قیمت ماسک  در بازار است و تهیه آن برای بسیاری از افراد به ویژه اقشار کم درآمد به یک چالش جدی بدل شده است.

در این راستا و پس از افت و خیزهای بسیار، گرچه قیمت ماسک برای مصرف کننده 1300 تومان برای هر عدد مشخص شده بود اما باز هم شاهد گران فروشی و تخلف بسیاری از افراد در ارائه این کالای حیاتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ماسک بیش از 1300 تومان ممنوع

فروش ماسک بیش از 1300 تومان ممنوع