مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-23سياسي

حق نوار مرزی پرستاران هرمزگان اعمال شود/استخدام پرسنل شرکتی اولویت دارد


رییس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و توابع از برگزاری نشست مشترک اعضای هیئت های مدیره نظام پرستاری بندرعباس، میناب، بندرلنگه و توابع با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و توابع از برگزاری نشست مشترک اعضای هیئت های مدیره نظام پرستاری بندرعباس، میناب، بندرلنگه و توابع با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ندا سلطانی شاه آبادی در این خصوص به ایسنا، گفت: در این نشست که در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری استان در حضور محمد آشوری، نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت و رییس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد.

رییس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با اشاره به مطالبات پرستاران و موارد مطروحه در این نشست خاطرنشان کرد: برقراری حق نوار مرزی، پیشنهاد تخصیص ردیف بودجه اعتباری ویژه پرستاران به مجلس، پیگیری اجرای قانون تعرفه گذاری که از سال 86 در مجلس به تصویب رسیده و به دلایل مختلف هنوز اجرایی نشده است و موضوع استخدام پرسنل شرکتی شاغل در بخش های درمانی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق نوار مرزی پرستاران هرمزگان اعمال شود/استخدام پرسنل شرکتی اولویت دارد

حق نوار مرزی پرستاران هرمزگان اعمال شود/استخدام پرسنل شرکتی اولویت دارد