مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-23اقتصادي

نانوپوشش ابرآبگریز آنتی باکتریال ویژه سطوح شیشه ای تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت نانوگرافن (GrapheneCA) تامین کننده و تولیدکننده محصولات گرافنی اعلام کرد که در حال افزودن یک محصول آنتی باکتریال جدید برای محافظت از سطوح شیشه ای در مکان های عمومی و خصوصی است تا سطوح مختلف را از گزند میکرواورگانیسم .

- یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات نانویی، به تازگی محصول جدیدی به بازار عرضه کرده که روی سطوحی نظیر شیشه قرار می گیرد و در عین شفاف بودن موجب آبگریزی و بروز رفتار های ضدمیکروبی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت نانوگرافن (GrapheneCA) تامین کننده و تولیدکننده محصولات گرافنی اعلام کرد که در حال افزودن یک محصول آنتی باکتریال جدید برای محافظت از سطوح شیشه ای در مکان های عمومی و خصوصی است تا سطوح مختلف را از گزند میکرواورگانیسم های خطرناک مصون دارد.

شرکت نانوگرافن موفق به توسعه یک پوشش مبتنی بر سرامیک تقویت شده با گرافن شده است که در آن از یک افزودنی ضدمیکروبی به منظور محافظت از انواع شیشه تا دو سال، استفاده کرده است.

این پوشش ابرآبگریز به طور مداوم از سطوح محافظت می کند.

این محصول به صورت مشترک با سازنده های پوشش های تخصصی ویژه هوافضا تولید شده است که بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن آسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوپوشش ابرآبگریز آنتی باکتریال ویژه سطوح شیشه ای تولید شد

نانوپوشش ابرآبگریز آنتی باکتریال ویژه سطوح شیشه ای تولید شد