مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-23اقتصادي

مجلس باید موتور محرکه ای برای قوه مجریه باشد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه مشکل اقتصادی کشور در اثر عدم اقدام جدی در مقابله با شوک اقتصادی به کشور بوده است، - علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با مبحث استیضاح مقام عالی دولت در زمان فعلی، گفت: با توجه به قانون اگر رییس جمهور استیضاح شود معاون اول وی امور را سرپرستی خواهد کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: تنها چند ماه از عمر هشت ساله دولت باقیمانده است و استیضاح نمی تواند راه چاره رفع مشکلات و کارهای نکرده دولت باشد.

این مقام مسؤول مشکلات موجود اقتصادی در کشور را ناشی از یک شوک دانست و اضافه کرد: متأسفانه در مقابل این شوک اقتصادی اقدام و پاسخ مناسب و به موقعی از جانب دولت انجام نشده است.

حدادی دولت را در حوزه هدر رفت ارز و نوسانات سکه مقصر خواند و یادآور شد: مقام عالی دولت موظف است سوالات مردم را در مجلس پاسخ دهد، در این میان دولت می تواند موتور محرکه ای برای دولت باشد.

حدادی تصریح کرد: نظر رهبر معظم انقلاب بر این است که مجلس مجری نیست و ریل گذاری را بر عهده دارد، همچنین اگر رییس جمهور استیضاح شود علاوه بر شوک اقتصادی، یک شوک سیاسی هم به کشور وارد خواهد شد  و برای مردم آورده ای ندارد، اگر چه معتقد هستیم دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید موتور محرکه ای برای قوه مجریه باشد

مجلس باید موتور محرکه ای برای قوه مجریه باشد