مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-23سياسي

رشیدی کوچی: برای مقابله با کرونا باید محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شود


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که به دلیل نبود محدودیت های سختگیرانه موج کرونا روز به روز بزرگ تر شده و افراد بیشتری را با این بیماری درگیر می کند.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که به دلیل نبود محدودیت های سختگیرانه موج کرونا روز به روز بزرگ تر شده و افراد بیشتری را با این بیماری درگیر می کند.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای غیر ضروری، بیان کرد: متاسفانه این روزها آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر آن در کشور یکته تازی می کند.

یکسری از محدودیت ها از سوی مسئولان و متولیان امر اعمال شده است اما در عمل می بینیم که این محدودیت ها نمی تواند با این موج کشنده کرونا مقابله کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ابتدای شیوع این بیماری از آنجا که محدودیت های سخت گیرانه تری اعمال شده بود توانستیم بر موج اول این بیماری غلبه کنیم.

اما این روزها بنظر می رسد که مردم به نوعی این بیماری را جدی نگرفته اند و هر روز شاهد ترددهای بی شماری در سطح شهرها هستیم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: متاسفانه روزانه مردم به طور عادی به سرکار می روند حال چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی و در بازار شهرها تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی کوچی: برای مقابله با کرونا باید محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شود

رشیدی کوچی: برای مقابله با کرونا باید محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شود