مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-23بين الملل

آمریکا سفیر ایران در عراق و 5 نهاد ایرانی را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد که ایران با «تلاش آشکار برای ایجاد تفرقه در میان رأی دهندگان آمریکا» فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده را هدف قرار داده است.

- وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد که ایران با تلاش آشکار برای ایجاد تفرقه در میان رأی دهندگان آمریکا فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده را هدف قرار داده است.

آمریکا سفیر ایران در بغداد، 5 نهاد ایرانی و دو عضو ارشد حزب‌الله را تحریم کرد.

دولت آمریکا سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و پنج نهاد ایرانی و همچنین دو نفر از رهبران حزب الله لبنان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از المیادین، وزارت خزانه‌داری آمریکا دیشب در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران تحریم کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا ضمن متهم کردن ایران به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد، نهادهای ایرانی که سعی در دخالت در انتخابات آمریکا را دارند، در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

وزارتخانه یاد شده تاکید کرد که پنج نهاد ایرانی از جمله سپاه پاسداران را با ادعای تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر روی رای‌دهندگان آمریکایی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سفیر ایران در عراق و 5 نهاد ایرانی را تحریم کرد

آمریکا سفیر ایران در عراق و 5 نهاد ایرانی را تحریم کرد