مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-23ورزشي

طرح تامین کالاهای اساسی و اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس


بررسی طرح تامین کالاهای اساسی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس است.

- بررسی طرح تامین کالاهای اساسی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات هفته آینده مجلس در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (5 تا 7 آبان ) برگزار می شود.

نمایندگان مجلس هفته آینده ضمن بررسی طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی به بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو طرح اصلاح تبصره های 1 و 2 ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان می پردازند.

همچنین بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت و طرح استفساریه بند 2 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم در دستور کار مجلس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین کالاهای اساسی و اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس

طرح تامین کالاهای اساسی و اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس