مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-22ورزشي

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشور در زنجان


اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشوردر رشته های کامباین (بانوان و آقایان) و سرعت ساحلی مردان به میزبانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان و با همکاری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور و همچنین اداره ورزش و جوانان زنجان در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشور در رشته های کامباین (بانوان و آقایان) و سرعت ساحلی  مردان به میزبانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان و با همکاری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور و همچنین  اداره ورزش و جوانان زنجان در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

  این اردو که از حضور برترین ورزشکاران حال حاضر کشور  متشکل شده بود، یکی از مراحل گزینشی برای مسابقات بین المللی پیشرو منجمله المپیک محسوب می شد که همین امر بر حساسیت و نیز اهمیت زیاد آن می افزود، که خود مزیدی بر علت شد تا در دل برگزاری آن شاهد رقابت های بسیار جذاب و مهیج و دیدنی باشیم.

تلاش بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مراحل اردو و از بدو حضور مهمانان در زنجان تا لحظه بدرقه آنان در دستور کار هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان قرار داشت که خوشبختانه با همکاری های صورت گرفته این مهم به نحوه احسنت اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشور در زنجان

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشور در زنجان