مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-22سياسي

تخت روانچی: یکجانبه گرایی آمریکا حاکمیت قانون بین المللی را به خطر انداخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی روز پنج شنبه در نشست حاکمیت قانون در سطح ملی و بین المللی که کمیته حقوقی مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، - نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، رهیافت یکجانبه گرایانه آمریکا را خطری برای حاکمیت قوانین بین المللی دانست و از رویکرد دوگانه و غیرصادقانه برخی کشورها در مبارزه با فساد انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی روز پنج شنبه در نشست حاکمیت قانون در سطح ملی و بین المللی که کمیته حقوقی مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی چند جانبه گرایی را یکی از دستاوردهای مهم سازمان ملل دانست که اکنون در نتیجه رهیافت های یکجانبه گرایانه آمریکا تحت هجوم جدی واقع شده است و افزود: جلوه های این یک جانبه گرایی را در خروج آمریکا از توافقات، معاهدات و سازمان های بین المللی، آغاز جنگ تجاری با کشورها و اقدام به تروریسم اقتصادی و پزشکی از طریق اعمال اقدامات قهر آمیز یکجانبه بر کشورها با هدف کسب منافع سیاسی برشمرد.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: تهدید دیوان کیفری بین المللی و دادستان آن، سوء استفاده از نظام مالی بین المللی، تنبیه کشورها به دلیل اجرای قطعنامه های شورای امنیت، مصادره اموال بانک مرکزی و نقض تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: یکجانبه گرایی آمریکا حاکمیت قانون بین المللی را به خطر انداخته است

تخت روانچی: یکجانبه گرایی آمریکا حاکمیت قانون بین المللی را به خطر انداخته است