مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-22اقتصادي

ورود قاطع سازمان منطقه آزاد قشم به موضوع تکریم ارباب رجوع


معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای طرح چرخش شغلی برای برخی از کارشناسان و روسای ادارات در راستای عمل به منویات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ورود قاطع به بحث تکریم ارباب رجوع در این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عابدین سعادتفر با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ورود قاطع به بحث تکریم ارباب رجوع، ضمن بازرسی از واحدهای سازمانی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند  و کسب نظر مخاطبین مردمی، نسبت به اجرای طرح چرخش شغلی (Job Rotation ) برای برخی از کارشناسان و روسای ادارات این سازمان اقدام شد.

وی با اشاره به جابجایی شغلی 15 نفر در راستای اجرای طرح چرخش شغلی، افزود: تا کسب رضایت حداکثری مردم این مسیر را ادامه خواهیم داد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورایعالی اداری رسیده و در سطح سازمان منطقه آزاد قشم نیز در حال اجراست.

سعادتفر در ادامه گفت: انتظار ما از کارمندان و روسای ادارات و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، پایبندی به اخلاق اسلامی در مواجهه با ارباب رجوع، خلوص نیت در انجام وظیفه، رفتار همراه با صبر و تواضع و احترام در محیط اداری و رعایت عدل و انصاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قاطع سازمان منطقه آزاد قشم به موضوع تکریم ارباب رجوع

ورود قاطع سازمان منطقه آزاد قشم به موضوع تکریم ارباب رجوع