مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-22اقتصادي

طلوعی: کارهای عمرانی شهرداری دلگرمی مردم شده است


شهردار کرمانشاه در جمع خبرنگاران از برنامه های آتی خود پرده برداشت و به برخی از انتقادات پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، سعید طلوعی در نشست خبری خود که عصر امروز در هتل پارسیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بسیاری از شهرهای کشورمان بیماری تنها انگیزه و دل گرمی مردم همین کارهای عمرانی و شهرسازی است.

وی در خصوص انتقادات وارد شده به موضوع احداث پیاده راه در خیابان مدرس، گفت: در حال حاضر پیاده راه در تمام دنیا انجام می شود حتی در استان بسیار نزدیک به ما، استان همدان و این موضوع نه تنها باعث کسادی بازار نشده است بلکه رونق اقتصادی هم پیدا کرده اند.

طلوعی افزود: هدف اصلی ما کمرنگ کردن فرهنگ استفاده از خودرو و احیا کردن فرهنگ پیاده روی است؛ قسمت میانی این خیابان ایستگاه BRT داریم که به صورت رفت و برگشتی برقرار شده و تا شهرداری سابق 6 ایستگاه BRT تعبیه شده و دو سمت راست و چپ هم به عنوان پیاده راه استفاده می شود همچنین باید گفت میانگین دو سمت BRT به 3.

5 متر می رسد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران شهری باید بیشتر اهل عمل باشند تا حرف زدن، صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: شهید ابراهیم هادی کسی بود که اگر در برابر گردان دشمن قرار می گرفت کوچکترین ترس در وجودش دیده نمی شد، اما اصلا در جلسات هیچ صحبتی نمی کرد، به عبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلوعی: کارهای عمرانی شهرداری دلگرمی مردم شده است

طلوعی: کارهای عمرانی شهرداری دلگرمی مردم شده است