مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-22فناوري

افزایش ظرفیت واگذاری ADSL در مناطق روستایی نهاوند


رییس اداره مخابرات شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر دو مرکز شهری و 40 مرکز کم ظرفیت روستایی در این شهر فعال هستند و در بسیاری از مراکز روستایی، - محمدرضا صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 55 سایت تلفن همراه اول در شهرستان نهاوند دارای اینترنت پرسرعت هستند اظهار کرد: از مجموعه 67 سایت تلفن همراه اول شهرستان نهاوند 55 سایت دارای اینترنت پرسرعت هستند.

وی افزود: در مناطق روستایی نیز از 45 مرکز دارای مخابرات روستایی به همراه 55 روستاهای اقماری نیز 44 روستا نیز در بستر فیبر نوری دارای اینترنت پرسرعت هستند و آخرین آنها نیز در حال اجراست.

رییس اداره مخابرات شهرستان نهاوند گفت: تعداد مشترکان مخابرات شهرستان نهاوند در حال حاضر حدود 50 هزار نفر است که بیش از 10 هزار مشترک آنان از اینترنت پرسرعت خانگی استفاده می کنند.

وی تعداد مشترکان شهری را 25 هزار و مشترکان روستایی را 24 هزار و 500 مشترک اعلام کرد و افزود: با تلاش هایی که صورت گرفته سعی می کنیم با نصب تجهیزات جدید ظرفیت واگذاری در شهر و روستا را بیشتر کنیم.

صالحی اظهار کرد: در حال حاضر دو مرکز شهری و 40 مرکز کم ظرفیت روستایی در این شهر فعال هستند و در بسیاری از مراکز روستایی، ظرفیت واگذاری ADSL ارتقا داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت واگذاری ADSL در مناطق روستایی نهاوند

افزایش ظرفیت واگذاری ADSL در مناطق روستایی نهاوند