مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-22اقتصادي

پایان هفته ای پرنوسان در بورس


شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (30 مهر) به عدد یک میلیون و 412 هزار واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود 9.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شاخص بورس در معاملات هفته جاری 149 هزار واحد کاهش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (23 مهر) با عدد یک میلیون و 561 هزار واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (30 مهر ماه) به عدد یک میلیون و 412 هزار واحد رسید.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته 411 هزار و 956 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 393 هزار و 872 واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از 269 هزار و 927 واحد به عدد 258 هزار و 31 واحد رسید.

در چهار روز معاملاتی این هفته بورس نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت، فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط، کاشی و سرامیک، سایر واسطه‌گری‌های مالی، استخراج زغال سنگ، خرده فروشی با بالاترین درصد بازدهی همراه بودند.

همچنین نماد چاپ، کانی غیرفلزی، عمده فروشی، منسوجات، وسایل ارتباطی، پیمانکاری صنعتی، سایر حمل و نقل، استخراج سایر معادن، لاستیک و پلاستیک، محصولات چرمی، فعالیت‌های هنری، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته ای پرنوسان در بورس

پایان هفته ای پرنوسان در بورس