مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-22پزشكي

ابتلای قطعی 4354 یزدی به کرونا و وفات 134 نفر در مهرماه


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فوت 134 نفر و ابتلای قطعی 4354 نفر در استان طی مهرماه و به دنبال شروع موج سوم بیماری کرونا خبر داد و این آمارها را نوعی رکوردزنی دانست.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فوت 134 نفر و ابتلای قطعی 4354 نفر در استان طی مهرماه و به دنبال شروع موج سوم بیماری کرونا خبر داد و این آمارها را نوعی رکوردزنی دانست.

دکتر محمد حسین سلمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده، در حال حاضر مهمترین چرخه انتقال بیماری کرونا در وهله اول مربوط به تجمعات خانوادگی و سپس جمع های دوستانه است به عبارتی یک نفر عامل بیماری تعداد زیادی از افراد دیگر در این تجمع ها می شود.

وی با بیان این که قسمتی از بخش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی یزد به خانواده های بیمار اختصاص دارد، تصریح کرد: قبلاً موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف مدنظر بود ولی خوشبختانه در هفته های اخیر شاهد رعایت این مهم ازسوی بازاریان و اصناف یزد هستیم و عمدتاً برخی شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل ها در محیط های خانوادگی بی تفاوت هستند.

سلمانی با اشاره به این که موج سوم بیماری کرونا از نیمه شهریورماه به دنبال برگزاری مراسم های عزاداری، بازگشایی مدارس و انجام مسافرت های پایانی تعطیلات تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای قطعی 4354 یزدی به کرونا و وفات 134 نفر در مهرماه

ابتلای قطعی 4354 یزدی به کرونا و وفات 134 نفر در مهرماه