مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-22پزشكي

بازی با ذهن، راهکاری برای رعایت فاصله فیزیکی بین افراد


اگرچه، فاصله فیزیکی عامل اصلی کاهش خطر ابتلا به ویروس کروناست، اما علائم متداول استفاده شده برای رعایت فاصله فیزیکی در خدمات، گاهی تاثیر خود را ندارد و بسیاری از افراد همچنان از رعایت فاصله فیزیکی اجتناب می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی اگرچه، فاصله فیزیکی عامل اصلی کاهش خطر ابتلا به ویروس کروناست، اما علائم متداول استفاده شده برای رعایت فاصله فیزیکی در خدمات، گاهی تاثیر خود را ندارد و بسیاری از افراد همچنان از رعایت فاصله فیزیکی اجتناب می کنند.

به نقل از مدیکال اکسپرس، با شیوع ویروس کرونا که به سرعت در حال تکامل و گسترش سریع در سراسر جهان است و منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل و برهم زدن اقتصاد جهانی شده است، جهان به طرز چشمگیری تغییر کرده است و اجرای موثر فاصله فیزیکی در میان این بحران نقش اساسی در خدمات دارد.

با توجه به افزایش مداوم موارد ابتلا به ویروس کرونا و مرگ ومیر، بسیاری از افراد هنوز اهمیت رعایت فاصله فیزیکی را نادیده می گیرند.

دقت کرده اید که افراد در زمان شیوع بیماری همه گیر کروناویروس در هنگام خرید کردن، چه مواردی را رعایت می کنند؟ مشتریانی که ماسک زده اند، مواد ضدعفونی کننده همراه دارند و محصور در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با ذهن، راهکاری برای رعایت فاصله فیزیکی بین افراد

بازی با ذهن، راهکاری برای رعایت فاصله فیزیکی بین افراد