مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-22بين الملل

کشف منبع نشت هوای ایستگاه فضایی با برگ چای!


خدمه ایستگاه فضایی بین المللی منبع نشت هوا در این ایستگاه را با استفاده از برگ چای مشخص می کنند و اکنون می دانیم که می توان برای مشخص کردن نشت هوا در فضا از برگ چای نیز استفاده کرد.

- خدمه ایستگاه فضایی بین المللی منبع نشت هوا در این ایستگاه را با استفاده از برگ چای مشخص می کنند و اکنون می دانیم که می توان برای مشخص کردن نشت هوا در فضا از برگ چای نیز استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، در ماه اوت بود که خبری در مورد نشت هوا در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) گزارش شد و گفته شد که این نشت هوای غیرمعمول و البته خطرناک از سپتامبر 2019 در ایستگاه فضایی حادث شده است.

اکنون آژانس فضایی روسیه موسوم به روسکاسموس (Roscomos) اعلام کرده است که سرانجام خدمه این ایستگاه منبع نشت هوا را با استفاده از برگ های چای مشخص کرده اند! فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی به برگ های شناور چای اجازه می دهند تا به جستجوی منبع نشت بروند، چرا که آنها به دلیل شرایط ریزگرانش در هوا معلق می مانند و آرام آرام به سمت محل نشت هوا می روند و بدین ترتیب فضانوردان قادر به کشف منبع نشت هوا می شوند.

آناتولی ایوانیشین به منظور مشخص کردن محل نشت هوا، چند برگ چای را از یک کیسه چای را در محفظه ماژول سرویس زوزدا (Zvezda) که آشپزخانه، اتاق خواب و حمام بخش فضانوردان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف منبع نشت هوای ایستگاه فضایی با برگ چای!

کشف منبع نشت هوای ایستگاه فضایی با برگ چای!