مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-22اقتصادي

وزارت بهداشت: برای تعطیلی هفته بعد محدودیتی اعلام نمی کنیم (فیلم)


برای تعطیلی هفته بعد محدودیتی اعلام نمی کنیم، اما برای تعطیلی های پس از آن با تصویب طرح جامع تصمیماتی می گیریم که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

- موسسان اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند وزیر راه: کاهش ظرفیت پذیرش هواپیماها از امروز/ قیمت بلیت به زودی تعیین می شود اف.

بی.

آی: ایران و روسیه در تلاش برای مداخله در انتخابات 2020 هستند نامه حجاریان به همایون شجریان: شاید شما هم دچار مصائب پدر شوید عضو هیات مدیره استقلال: دستوری از بالا درباره عدم انتخاب قلعه نویی نیامده بود / در قرارداد چشمی آمده بود با پیشنهاد خارجی می تواند جدا شد پیش بینی 2 میلیون سفر برای روزهای آتی کیهان: انتقاد عضو کارگزاران از جوگیری و دن کیشوت بازی اصلاح طلبان تکذیب جان باختن یک نفر در برزیل به دلیل واکسن کرونای آکسفورد 13 خوراکی موثر در ایجاد چربی شکمی رسیدیم به 700 مرگ در روز: پیشنهاد 7 ماده ای برای کاهش سرعت کرونا و جلوگیری از قتل عام حتمی (57 نظر) نُخبه کُشی و پَخمه پروری؛ دو روی یک سکه (44 نظر) مردم دیگر به تعداد و قیراط میوه می خرند/ ارزان ترین خوراکی حال حاضر؛ آبِ شهری! (21 نظر) یکی از هزاران: فریب زنان، کلاهبرداری و ربودن اموال با جعل عنوان مهندسی / آقای وزیر! سامانه مدرک تحصیلی را زودتر راه اندازی کنید (18 نظر) تن فروشی و آب آشام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: برای تعطیلی هفته بعد محدودیتی اعلام نمی کنیم (فیلم)

وزارت بهداشت: برای تعطیلی هفته بعد محدودیتی اعلام نمی کنیم (فیلم)