مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-22اقتصادي

/گزارش/ اعتیاد، ریشه معضلات خانوادگی


متاسفانه امروزه مواد مخدر نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان در حال افزایش است، که بدون شک تبعات جبران ناپذیری برای خانواده ها و جوامع به دنبال دارد.

- ایسنا/لرستان متاسفانه امروزه مواد مخدر نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان در حال افزایش است، که بدون شک تبعات جبران ناپذیری برای خانواده ها و جوامع به دنبال دارد.

اعتیاد باعث نابسامانی خانوادگی، محدود شدن روابط خانوادگی، عدم تربیت صحیح فرزندان، خشونت در خانواده، اُفت سطح فرهنگ اجتماعی و اقتصادی خانواده، گسترش طلاق و کاهش آمار ازدواج می شود.

چند درصد طلاق ها ریشه در اعتیاد دارند؟ لیلا میررضایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که در اکثر جوامع، جوانان سالم 15 تا 20 ساله ای که برای کسب تجربه و یا در اثر معاشرت با دوستان نامناسب و یا معتادان به استفاده از مواد مخدر پرداخته اند، بیشترین طیف افراد معتاد را از نظر مبنا تشکیل می دهند، اظهار کرد: این گروه به علت نداشتن پشتوانه خانوادگی و تربیت صحیح و از روی حس کنجکاوی و همچنین در اثر معاشرت با کسانی که آنها را به استفاده از داروی مخدر تشویق می کنند، برای اولین بار مواد مخدر را تجربه نموده و دچار اعتیاد به مواد مخدر می شوند در این میان تعداد زیادی از فرزندان طلاق به عنوان کسانی که از تربیت صحیحی برخوردارنیستند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ اعتیاد، ریشه معضلات خانوادگی

/گزارش/ اعتیاد، ریشه معضلات خانوادگی