مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:252020-10-21بين الملل

رییس سازمان الحشد الشعبی: رابطه خوبی با حزب دموکرات کردستان عراق داریم


رییس سازمان الحشد الشعبی در پی حوادث مشکوک اخیر برای ایجادفتنه در عراق تاکید کرد که این سازمان رابطه خوبی با حزب دموکرات کردستان عراق و رهبری آن دارد و محافظ مقر این حزب در بغداد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رییس سازمان الحشد الشعبی بر آمادگی این سازمان برای ارائه کمک در رابطه با  شناسایی عاملان حادثه الفرحاتیه تاکید کرد و قول داد که تمام اقدامات علیه کسی که محکومیتش در این پرونده ثابت شود، انجام خواهد شد.

فالح الفیاض امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق درباره جنایت کشتار چند غیرنظامی در منطقه الفرحاتیه در استان صلاح الدین عراق گفت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، توجه قابل توجهی به این حادثه داشته است و  ما در همین رابطه با یک هیئت رسمی امنیتی به الفرحاتیه رفتیم تا پیگیر حادثه شویم و در این باره تحقیقاتی انجام داده ایم.

او بر آمادگی سازمان الحشد الشعبی برای ارائه کمک و پشتیبانی در این پرونده تاکید کرد و گفت: همه اقدامات را علیه کسی که جرمش در این قضیه ثابت شود، اتخاذ خواهیم کرد.

رییس سازمان الحشد الشعبی در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به اظهارات اخیر هوشیار زیباری یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق علیه الحشد الشعبی گفت: مسئولین الحشد الشعبی روابط خوبی با مسعود بارزانی و رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان الحشد الشعبی: رابطه خوبی با حزب دموکرات کردستان عراق داریم

رییس سازمان الحشد الشعبی: رابطه خوبی با حزب دموکرات کردستان عراق داریم