مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-21ورزشي

شمار خانه های ورزش روستایی در سمنان به 160 باب افزایش می یابد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تلاش می شود شمار خانه های ورزش روستایی تا پایان سال جاری به 160 باب افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در نشست هیأت های ورزشی استان سمنان اظهار کرد: دیدار رؤسای هیأت های ورزشی با مدیران ارشد استان، یکی از انتظارات ورزشکاران و رؤسای هیأت های ورزشی استان است که شاهد برگزاری این نشست صمیمانه در هفته تربیت بدنی هستیم.

او گفت: از خجسته پور (معاون استاندار سمنان) به عنوان یک ورزشکار رشته باستانی و یکی از حامیان ورزش در استان به واسطه تشکیل این جلسه قدردانی کرده و امیدواریم با مساعدت وی بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشی استان را رفع کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: توسعه ورزش استان و حل مشکلات آن جز با عزم و اراده راسخ و مطالبه عمومی و وحدت نظر در مسؤولان استان امکان پذیر نیست.

مرادی بیان کرد:  اگر نتوانیم هماهنگی فرا بخشی داشته باشیم، اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر نیست مشکلات را رفع کنیم و  هماهنگی بین بخشی مستلزم ورود جدی مسؤولان است؛ امید که با همدلی و وفاق بتوانیم مشکلات را به سرانجام برسانیم.

او اضافه کرد: تشکیل شورای ورزش همگانی استان آغازی مناسب بر روند جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بود که با مساعدت معاون است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار خانه های ورزش روستایی در سمنان به 160 باب افزایش می یابد

شمار خانه های ورزش روستایی در سمنان به 160 باب افزایش می یابد