مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:152020-10-21پزشكي

ظرفیت بیمارستانی چهارمحال و بختیاری درحال تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ظرفیت بیمارستانی در شهرستان ها تکمیل شده است، اگر روند بستری در بیمارستان ها روند افزایشی داشته باشد، باید بالاجبار سایر خدمات بیمارستانی را تعطیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مجید شیرانی 30 مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا از حدود 39 هزار بیمار مشکوک به کرونا نمونه‌گیری انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد نمونه انجام شده در استان، نمونه حدود 12 هزار و 300 فرد مشکوک مثبت اعلام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه حدود 37 درصد نمونه‌گیری‌های انجام شده مثبت اعلام می‌شود، گفت: در روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس این عدد حدود 14 درصد بود، همچنین از تعداد موارد نمونه‌گیری شده مثبت حدود 80 درصد سرپایی و 20 درصد نیاز به بستری دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون 362 نفر بر اثر بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داده‌اند، آمار 16 درصدی فوتی در بین افراد بستری تا حدودی نگران‌کننده است، میزان مرگ و میر در شهرستان‌های بروجن، فارسان و شهرکرد از سایر شهرستان‌ها بالاتر بود و 80 درصد فوتی‌ها سن بالای 60 سال داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستانی چهارمحال و بختیاری درحال تکمیل است

ظرفیت بیمارستانی چهارمحال و بختیاری درحال تکمیل است