مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:552020-10-21اقتصادي

پذیرفتنی نیست که بانک ها در شرایط جنگ اقتصادی شانه خالی کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی از هیچ دستگاهی از جمله بانک ها اعم از دولتی و خصوصی پذیرفتنی نیست که شانه خالی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور بابک دین پرست قائم مقام رییس ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید گفت:  مرکز فوریت های رسیدگی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود.

دین پرست در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، کارگروه اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در ساری، افزود: در شرایط فعلی اکثر استان های کشور برای راه اندازی این مرکز شبانه روزی اعلام آمادگی کرده اند و بزودی پس از مازندران در همه استان ها این مرکز فعال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: باید در این مرکز نمایندگان تمامی دستگاه های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت شبانه روزی حضور داشته یابند و پاسخگوی مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاران باشند و کارکرد این مرکز نیز به طور دایمی ارزیابی خواهد شد.

وی افزود : در سطح کشور حدود 10 هزار واحد تولیدی راکد شناسایی شده است که باید پرونده آنها یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود و واحدهایی که امکان برگشت ندارند برای آنها نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفتنی نیست که بانک ها در شرایط جنگ اقتصادی شانه خالی کنند

پذیرفتنی نیست که بانک ها در شرایط جنگ اقتصادی شانه خالی کنند