مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-21سياسي

صدور منزلت کارت برای شهروندان رشت/ انتصاب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت


در جلسه علنی شورای شهر رشت پیشنهاد صدور منزلت کارت برای شهروندان رشتی از جمله افراد سالمند، بازنشسته، معلولین و زنان بد سرپرست مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک صدوشصت وهشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: در دوران کوتاه از عمر سرپرستی ناصر عطایی در شهرداری رشت تاکنون  بسیاری از امور مهم استارت زده شده است.

ایرج نوذری مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت شد احمد رمضانپور با بیان اینکه در جلسه امروز شورا میهمان ویژه ای داریم، افزود: ایرج نوذری هنرمند برجسته و ارزشمند کشور عزیزمان در جلسه امروز شورا حضور پیدا می کنند و قصد داریم از حضور وی به عنوان مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بهره مند شویم.

برخی از المان ها در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح نمی شود عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با انتقاد از اینکه برخی از نمادها و المان ها که در سطح شهر رشت برپا می شود به طور موضوعی در کمیسیون فرهنگی شورای رشت مطرح نمی شود، اظهار کرد:  المانی به ارتفاع حدودی پانزده متر در شهر رشت در دست احداث است و قرار بود دور این المان متنی درباره امام حسین (ع) و یا یکی از سوره های قرآن کریم منقش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور منزلت کارت برای شهروندان رشت/ انتصاب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت

صدور منزلت کارت برای شهروندان رشت/ انتصاب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت