مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:402020-10-21سياسي

راه اندازی مرکز داده قابل حمل مایکروسافت با مشارکت اسپیس ایکس!


شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت اسپیس ایکس به طور مشترک اقدام به راه اندازی یک برنامه مشترک و رونمایی از یک مرکز داده ماژولار قابل حمل کرده اند.

- راه اندازی مرکز داده قابل حمل مایکروسافت با مشارکت اسپیس ایکس! شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت "اسپیس ایکس" به طور مشترک اقدام به راه اندازی یک برنامه مشترک و رونمایی از یک مرکز داده ماژولار قابل حمل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، مایکروسافت و اسپیس ایکس به طور مشترک طرح موسوم به Azure Space Initiative را با مجموعه گسترده ای از خدمات جدید آغاز کردند.

طبق اعلامیه مطبوعاتی منتشر شده در وبلاگ رسمی مایکروسافت، این شرکت برنامه Azure Space Initiative را که شامل مجموعه ای از محصولات در بخش اتصال و محاسبات مجاور فضا و ماهواره است، روز سه شنبه با همکاری شرکت اسپیس ایکس آغاز کرد.

Azure Space یک سرویس منحصر به صنعت فضایی نیست، بلکه به مشتریان شرکت های خصوصی و دولتی در بازارهای انرژی، دولتی، کشاورزی و مخابرات نیز سرویس می دهد.

علاوه بر این، این برنامه می تواند به هر مشتری با نیازهای مربوط به دسترسی به اینترنت در نقاط دوردست و کور جهان کمک کند.

رقیب اصلی مایکروسافت در این حوزه یعنی شرکت AWS استراتژی خود را برای صنعت فضایی با یک واحد فضایی به نام Aerospace and Satellite Solutions در ژوئن سال 2020 اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز داده قابل حمل مایکروسافت با مشارکت اسپیس ایکس!

راه اندازی مرکز داده قابل حمل مایکروسافت با مشارکت اسپیس ایکس!