مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-21سياسي

مردم همراهی خود را در کنترل کرونا بیشتر کنند


نقش مردم در پیشگیری و کنترل کرونا انکارناپذیر است، مردم باید همراهی خود را در کنترل بیماری بیشتر کنند تا با بحرانی غیرقابل کنترل مواجه نشویم.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: نقش مردم در پیشگیری و کنترل کرونا انکارناپذیر است، مردم باید همراهی خود را در کنترل بیماری بیشتر کنند تا با بحرانی غیرقابل کنترل مواجه نشویم.

افشین ترکارانی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله که امروز 30 مهرماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سلسله یکی از اولین شهرستان هایی بود که در ابتدای شیوع کرونا بلافاصله درگیر این بیماری شد و اکنون نیز در وضعیت قرمز به سر می برد، اظهار کرد: در روزهایی ابتدایی شیوع بیماری، مردم همراهی و همکاری بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و اکنون نیز انتظار می رود همچون روزهای ابتدایی با مسئولان همکاری بیشتری داشته باشند تا بیماری بهتر کنترل شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان با شبکه بهداشت و درمان، ادامه داد: متأسفانه به رغم اعلام هشدارهای لازم به چاپخانه ها در مورد ممنوعیت چاپ اعلامیه های ترحیم و عروسی، بازهم مشاهده می شود که اعلامیه هایی بدون نام ناشر در سطح شهرستان منتشر می شود که اگر این روند ادامه داشته باشد مجبور به پلمب چاپخانه های شهرستان تا اطلاع ثانوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همراهی خود را در کنترل کرونا بیشتر کنند

مردم همراهی خود را در کنترل کرونا بیشتر کنند