مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-21اقتصادي

وجود 1718 واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی/ وجود قوانین دست و پاگیر در تأمین اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، بابک دین پرست قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور هدف از سفر امروز به مازندران را بررسی و بازدید از واحدهای تولیدی چند شهرستان های این استان عنوان کرد و گفت: عصر امروز در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و همچنین ستاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، آمار واحدهای تحت تملک بانکی در شبکه بانکی استان اعلام کرده و آن را مورد برسی قرار می دهیم.

  وی به واحدهای تحت تملک بانکی اشاره کرد و افزود: در طول سه سال گذشته هفت دستور از سوی رییس جمهور کشور برای شبکه بانکی، وزیر امور اقتصادی و رییس کل بانک مرکزی مبنی بر برگشت تمامی واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی به چرخه تولید ابلاغ شد.

دین پرست ادامه داد: در جلسه نود و هشتم ستاد رفع موانع تولید که دیروز برگزار شد وزارت اقتصاد امور دارایی و بانک مرکزی موظف به ارائه گزارش اقدامات خود در راستای دستورات رییس جمهور شدند که بر اساس گزارش حاصل این جلسه هزار و 718  واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی داریم که این دو دستگاه موظف به برسی وضعیت واحدهای تحت تملک شدند.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بیان کرد: تمامی واحدهایی که ظرفیت برگشتن به چرخه تولید را دارا هستند هم مشکلاتشان ارسال و در کارگروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1718 واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی/ وجود قوانین دست و پاگیر در تأمین اجتماعی

وجود 1718 واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی/ وجود قوانین دست و پاگیر در تأمین اجتماعی